“Alın yazısı”, “qədər”, “qismət” və sairə bu tipli sözləri günaşırı da olsa qulaqlarınız eşitməyə məcburdu. Çünki elə bir cəmiyyətdə yaşayırıq ki, insanların böyük hissəsi həyatlarında baş verən hadisələri, dəyişiklikləri o sözlərə bağlayıb allahın ayağından asırlar. Yəni, toplumun düşüncəsinə görə tanrı əzəldən əbədəcən olacaq hər şeyi əvvəlcədən bilir və təqdir edir. Bu fikirlərin formalaşması birbaşa islam dinindən irəli gəlir. Dinə görə, allah başlanğıcdan sona qədər baş verəcək bütün hadisələri tam şəkildə bilir. Dindarların dediklərinə inansaq onda belə çıxır ki, allah keçmişi, bu günü və gələcəyi eyni anda görür. İnsanın nə zaman doğulacağı, nə vaxt öləcəyi, nələr edəcəyi də daxil olmaqla hər şeyi öncədən bilir. İnsanların həyatının bütün təfərrüatları, etdikləri günah və mükafatları, yaxşı və pis əməlləri, cənnətdə və ya cəhənnəmdə olacağı allaha əvvəldən məlumdur. İslam dininə görə hətta insanların başına gələn bəlalar da allahın icazəsi ilə olur. Müqəddəs hesab edilən “Quran”dakı nümunələrə baxaq. Təğabün surəsi 11 ci ayədə yazılır: “Allahın izni olmadıqca (heç kəsə) heç bir müsibət üz verməz. Kim Allaha iman gətirsə, (Allah) onun qəlbini haqqa doğru yönəldər. (O, dünyada baş verən hər şeyin Allahın əzəli hökmü və izni ilə olduğunu bilər). Allah hər şeyi (keçmişi, indini və gələcəyi) biləndir!” Bunun ardınca Hədid surəsi 22-ni oxuyaq: “Yer üzündə baş verən və sizin öz başınıza gələn elə bir müsibət (bəla, qəza) yoxdur ki, Biz onu yaratmamışdan əvvəl o, bir kitabda yazılmamış olsun. Bu, Allah üçün çox asandır!”
Buradan aydın
olur ki...daha dəqiq desək, yuxarıdakı ayələr onu diqtə edir ki, 5 yaşında
zorlanan uşaqları allah zorladır. Çünki tanrı o uşağın qədərini əvvəlcədən belə
yazıb. Konkret Hədid ayəsi 22-yə görə başınıza gələn pis işşlərin,
müsibətlərin, bəlaların, qəzaların, zorlanma hadisələrinin ssenarilərini allah
yazır. O zaman belə çıxır ki, birinci Qarabağ döyüşlərində ermənilər
tərəfindən əsir alınaraq zorlanan azərbaycanlı qadınların, Xocalı faciəsində valideynlərinin
gözləri önündə uşaqlarının vəhşicəsinə qətlə yetirilməsinə, Afrikada acından ölən
minlərlə insanların belə həyat yaşamalarına icazəni allah verir.
Dindarlar bu
mövzuya cavab arqumenti olaraq deyirlər ki, allah insana azad iradə verib. Onların
təbirincə desək, lap elədir. İnsana azad iradə verilib. Amma yenə də ziddiyyət
yaranır. Çünki allah bilmir ki, mən doğulandan sonra azad iradəmlə gələcəkdə ya
manyak olub uşaq zorlayacam, ya da yaxşı adam olacam? Ayələrə nəzər salanda
bunu bildiyini görə bilərik. Və buna görə yenə də bunu bilə-bilə yaradırsa
deməli allah sadistir. Cəhənnəmdə yanacağımı bilə-bilə məni yaradıb və 5
yaşında uşağı zorlayacağımı bilsə də bu olayın yaşanmasına şərait yaradır.
Ümumiyyətlə, hansı valideyin razı olar ki, 5 yaşlı uşağı zorlansın? Amma allah
razı olur! Dindarlar onu da vurğulayırlar ki, uşaq o yaşda zorlanıb ölsə belə
sorğusuz-sualsız cənnətə gedəcək. Belə çıxır ki, 5 yaşlı uşaq cənnətə
gedəcək deyə, əzablar içində zorlanıb ölməlidi. Budurmu allahın yazısı? Bəs,
allah ədalətli və mərhəmətli idi? 5 yaşlı dünyadan bixəbər və günahsız
uşağın zorlanma ssenarisini yazan necə ədalətli ola bilər? Buradan bir nəticə
çıxır ki, digər dinlər kimi quran kitabı da insanın beyin məhsuludu. Və özü də
normal beynin məhsulu deyil. Heç bir düşüncəli baş bu cür axmaq, qəddar və
sadistcə kitab yazmaz. Sevgi və nəsihət, mərhəmət və ədalət dolu bir kitab
yazar.
İlahiyyatçı və təfsirçilər
islam dininə əsasən belə iddia irəli sürürlər ki, insanın qismən də olsa iradəsi var. İnsan bu
iradə sayəsində yaxşılıqla pisliyi ayırd edə, doğru yolu tapa bilər və hidayət
əldə edərək cənnətə gedə bilər. Ancaq məlum olduğu kimi “Quran” ayələri ilahiyatçıların
bu arqumentlərinin əksini söyləyir; Allah yaradacaqlarının aqibətini, yəni
bütün canlıları yaratmamışdan əvvəl talelərini təyin etmişdir. Başqa sözlə
desək, kimin cənnətdə, kimin cəhənnəmdə olduğu əvvəldən tanrıya bəllidir. Məsələn,
tanrı hələ doğulmamış bir adamın öləndən sonra cəhənnəmə gedəcəyi və hər gün
sonsuza qədər yandırılaraq işgəncələrə məruz qalacağını bilir. Eyni zamanda
müsəlman olub cənnətdə huri ilə yaşayacağını da müəyyən edib. Gəlin məsəlinin
daha dərininə varıb addım-addım düşünək: Allah hər şeyi əbədiyyətdən bilirmi?
Bilir. Doğulmazdan əvvəl həyatımla bağlı hər detalı bilirmi? Bilir. Deməli,
yaşayarkən allahın həyatımla bağlı yazdığı “alın yazı”mın hər hansı bir detalını
dəyişdirmək şansım varmı? Yoxdur! Niyə? Ona görə ki, Ənam sürəsi 125-də deyir: “Allah kimi düz yola yönəltmək istəsə, onun
köksünü islam (dini) üçün açıb genişləndirər, kimi azdırmaq istəsə, onun
ürəyini daraldıb sıxıntıya salar. O, sanki (sıxıntının şiddətindən) göyə çıxar.
Allah iman gətirməyənlərə pisliyi belə edər!” Allahın öz yazdıqlarını
təkzib etmək üçün mənim iradə göstərməməyim mümkündürmü?! Xeyr! Çünki, yazıb
ki, allah kimi doğru yola yönəltmək istəsə onu edir. Onda mən azad iradəmlə nə
isə etsəm belə allah istəmirsə azad iradəmi boşuna işlədirəm; Hansı azad
iradədən danışırıq?
Azad iradə iddası yalandır,
aldatmadır. Çünki gördüyünüz kimi ayədə deyilir ki, allah istədiyini doğru yola
yönəldir. Belə çıxır ki, dindarı da dindar edən, ateisti də ateist edən odur:)))
Təsəvvür edin birini ateist edib sonra onu lənətləyib cəhənnəmdə yandırır:))
Allahın insanların taleyini əbədiyyətə qədər təyin etmədiyini, insanların
həyatının təfərrüatlarını və hərəkətlərini bilmədiyini və insanın öz iradəsi
ilə öz taleyini yaşadıqlarını söylədikdə, allah avtomatik gələcəyi bilməyən bir
varlıq olur. Allah bəzi insanların dualarını qəbul edərək taleyini dəyişə
bilərmi? Məsələn, qəlbi möhürlənmiş günahkar və cəhənnəmlik bir insanın duasını
qəbul edib onu cəhənnəmdən xilas edə bilərmi? Bu suala "bəli"
cavabını versəniz; Allahın hər şeyi öncədən bilmədiyini, gələcəkdə yazılan
taleyi bir duaya görə dəyişdirəcəyini bilmədiyini söyləmiş olursunuz. Suala
"xeyr" cavabını versəniz; Bu allahın cənnət və cəhənnəm əhlini
əvvəldən təyin etdiyi mənasına gəlir. Yəni, tanrı insanların bir qismini sonsuza
qədər yandırmaqla, digər qismini isə hurilərin arasında cənnətdə xoşbəxt
yaşatmaqla oyun qurmuş olur ki, bu sadəcə sadislik və ədalətsizlikdir. Belə
qəddar bir tanrı varlığına inanmaq isə ağlasığmazdır.
Yəqin ki, korsunuz. Ətrafda baş verən bu qədər möcüzələri görmək istəməyən bir şəxsə yalnız belə demək olar. Hətta kor deyilsinizsə belə, sizi kor etmək lazımdır ki, bəlkə belə şeyləri dərk edəsiniz.
YanıtlaSilSiz dindarlar heqiqeten gülmeli ve aciz insanlarınız. Videodaki tezleri çürüt sonra boş boğazlık et
YanıtlaSil