Öpüb
başınızın üstünə qoyduğunuz və qorxa-qorxa əl vurduğunuz “Quran” kitabını
oxudunuzmu? Əgər oxumusunuzsa o zaman mərdi-mərdanə həmin müqəddəs hesab
etdiyiniz kitabda ayətlərin bir-birini rədd etdiyini, inkarladığını etiraf edin
millət! Bu cümləni oxuyub “əstəğfürullah”, “kafir” deyib, keçməyin. Düşünün və
müzakirə edin. Məsələyə girməniz üçün giriş açarlar verəcəm sizə. Gəlin ilk
olaraq Nisa surəsi 82-dən başlayaq: “Onlar Quran barəsində (onun Allah kəlamı
olması haqqında) düşünməzlərmi? Əgər o, Allahdan qeyrisi tərəfindən olsaydı, əlbəttə,
onda çoxlu ziddiyyət (ixtilaf, uyğunsuzluq) tapardılar”. Bəli, ziddiyyətlər
var, uyğunsuzluqlar kifayyət qədərdi. Bunu konkret faktlarla göstərəcəm. Quran
kitabında çox sayda bir-birini təkzib edən və ya təkrarlanan ayətləri göstərmək
olar. Artıq bu o deməkdir ki, müqəddəs hesab etdiyiniz kitab allahdan gəlməyib)).
Mücadələ
surəsi 12-də yazılır ki: “Ey iman gətirənlər, Allah rəsulu ilə xüsusi
söhbət etdiyiniz zaman, öz söhbətinizdən öncə sədəqə verin, bu sizin üçün daha
xeyirli və daha pakdır və əgər (sədəqə vermək üçün bir şey) tapmasanız (bilin
ki,) Allah bağışlayan və mehribandır”. Bu ayə insanları rüşvət verməyə sövq edir. Eyni
zamanda insanlar arasında rüşvət almağı da təbliğ edir. O dövrdə qəbilə
arasında savadına, ədalətinə, nüfuzuna görə sayılıb-seçilən, hörmət edilən
adamlar var idi. Məsələn, Məhəmmədin əmisi Abduluzza (ləqəbi Əbu Ləhəb), bibisi
oğlu Abdullah ibn-Əbu Uməyyə, Məkkədə savadlı şəxs kimi tanınan Əbul-Hakəm
(bilgilərin atası, əsl adı isə Əmr ibn Hişamül-Müğirə) kimi. Orada yaşayanların
mübahisəsi olanda, nəyisə bölüşə bilməyəndə və ya məsləhət alanda həmin
adamlara müraciət edirdilər. Məhəmməd də o adamlardan biri idi. Onun da yanına
məsləhətə və ya mübahisəyə son qoyulmaq üçün adamlar gəlib gedirdi. Məhəmməd bu
xidmətini mənfəətə çevirmək məqsədi ilə həmin mücadilə surəsi 12-ni atır
ortalığa. Bu vasitə ilə var-dövlətini daha da artırmaq istəyir. Amma bu ayə müsəlmanların
ağlını qarışdırır və onlar nə isə verməmək üçün Məhəmmədin yanına getmirlər. Düşünürlər
ki, bir söz deyəcəm və ya məsləhət alacam buna görə niyə nə isə verməliyəm. Vəziyyət
belə olduqda Məhəmməd öz nüfuzunu bərpa etmək üçün mücadələ surəsi 13-ü allahın
adından diktə edir. Mücadələ surəsi 13-də deyilir: “Məgər siz (Peyğəmbərlə) məxfi
danışmazdan əvvəl sədəqə verməkdən qorxdunuzmu? Madam ki, siz (bunu) etmədiniz
(sədəqə vermədiniz) və Allah da tövbənizi qəbul buyurdu, onda namaz qılıb zəkat
verin, Allaha və Onun Peyğəmbərinə itaət edin. Allah nə etdiklərinizdən xəbərdardır”!
İndi siz
deyin, bu ziddiyyət deyil, uyğunsuzluq deyil bəs nədir? Mücadələ 12-də deyir
ki, Məhəmmədə sədəqə verin, görür ki heç kim heç nə vermir, dalınca 13-də yazır
ki, sədəqə verməyin, namaz qılıb zəkat verin))).
İndi gəlin
ənfal surəsinə baxaq. 65-də yazılır: “Ya Peyğəmbər! Möminləri döyüşə həvəsləndir
(təşviq et). İçərinizdə iyirmi səbirli kişi olsa, iki yüz kafirə, yüz səbirli
kişi olsa, min kafirə qalib gələr. Çünki onlar (həqiqətən, Allahın möminlərə
olan köməyini) anlamayan bir tayfadır!” Yəni deyir ki, yüz nəfər müsəlman
min nəfər qeyri-müsəlmanı döyüşdə məğlub edəcək. Bu düşüncə ilə müharibəyə
gedirlər və ölürlər, məğlub olurlar. Belə olduqda Məhəmmədə deyirlər ki, sən
necə demişdinsə o cür etdik, bəs niyə məğlub olduq? Ondan sonra Məhəmməd ənfal
surəsi 66-cı ayəni yazır: “(Ey möminlər!) İndi Allah (yükünüzü)
yüngülləşdirdi. Çünki O sizdə bir zəiflik olduğunu bilirdi. Artıq aranızda yüz
səbirli kişi olsa, iki yüz nəfərə (kafirə), min kişi olsa, iki min nəfərə
Allahın iznilə qələbə çalar. Allah səbir edənlərlədir!” Bu vəziyyətə gülməmək mümkün deyil))). Ənfal
66-da Məhəmməd müsəlmanları müharibəyə təşviq etmək üçün bir möminin iki kafiri
öldürmək gücündə olduğu iddiasını ortaya atır. Dindarlar Qurandakı bu
uyğunsuzluğu izah edərkən söyləyirlər ki, mücadələ 13-cü ayət çıxandan sonra 12-ci
ayə qüvvədən düşür))). Və ya ənfal 66-cı ayə 65-i qüvvədən salır. O zaman sual
olunur: hər şeyi bilən, qüdrətli allahınız keçərsiz olacaq ayəti niyə göndərirdi
və bununla da kitabını mənasızlaşdırırdı? İnanın, ağlı başında olan adam söz
açdığımız kitabı bir dəfə oxuyub atar. Amma bizim millətin böyük hissəsi o
kitaba müqəddəs deməkləri, qorxa-qorxa toxunmaları bir yana, öpüb o boş təpələrinin
üstünə qoyurlar. Bu minvalla ölkənin inkişaf etməsini gözləyirlər))). Və sonda
onu da deyim ki, Məhəmməd kitabda olan ziddiyyətlərə bir don geyindirmək və
sığortalamaq üçün Bəqərə surəsi 106-cı ayəni nazil edir: “Biz (zaman, məkan və şəraitin tələbinə görə) hər hansı bir ayəni nəsx
(ayənin hökmünü ləğv) edir və ya onu unutdururuqsa, ondan daha yaxşısını, yaxud
ona bənzərini gətiririk. Allahın hər şeyə qadir olduğunu bilmirsənmi?!”
Əgər allah
hər şeyə qadirsə o zaman kitabını niyə mükəmməl yazdırtmayıb?))) Bu barədə düşünün
cənablar.
Müsəlmanlar kafirlərin sayının çox olduğunu görüb qorxuya düşdülər.Allah Müsəlmanları ruhlandırdı.Müsəlmanlar məğlub oldular.Amma qisaslarini aldılar
YanıtlaSilAteist iddiası: Guya peyğəmbər bilməyib bir ayədə 1-10 nisbəti olarkən, digər ayədə 1-2 nisbəti verib və buna görə də Quranda çelişki var. Ateistlərin belə iddia etməsinin bir səbəbi də hədisçilərin bu ayələrə aid elədiyi nəsx, mənsuxdur. Hədisçilərə görə Ənfal 66 ayəsi 65-ci ayəni nəsx edib.
Sil1. Əgər Hz Məhəmməd kitabı özü yazsaydı heç olmasa bu ayələr ardıcıl yox müxtəlif yerlərdə olmalı idi ki, sonradan kimsə fərq etməsin. Həm də ayələr ardıcıl olduğu üçün adi vurma cədvəlini bilən insan belə bu formada səhvə yol verməzdi. Yəni ayədə riyazi səhvdən söhbət gedə bilməz.
2. Azacıq düşüncəsi olan adam ayələri oxuyanda fərqlərini görəcək. Ənfal 65 ayəsində bir möminin tam güclü olduğu halda kafirə olan nisbəti bildirilmişdir. Yəni normal halda bir mömin 10 kafirə bərabərdir. Allah burada möminlərin hər formada üstünlüyünü nəzərə çatdırır.
3. Ənfal 66 ayəsində isə artıq istisna var. Əgər mömin zəif düşsə, onda bir mömin 2 kafirə bərabər olacaq. Allah bunu əzəldən bildiyi üçün belə müəyyənləşdirmişdir. Hətta möminin ən zəif anında belə kafirdən üstün olduğunu çatdırmışdır. Bununla da Allah qatında möminin də, kafirin də mövqeyi qəti şəkildə bilinmiş olur.
4. Bu ayələrdə bizə daha önəmli bir mesaj da verilir. Demək az sayda mömin çox sayda kafirə qalib gələ bilər. Talut və Calut qissəsində bunu açıq-aydın görürük. Bəqərə 249. Neçə dəfə olub ki, az bir dəstə Allahın izni ilə çox bir dəstəyə qalib gəlib. Allah səbr edənlərlədir.
5. Buradakı nisbət savaş zamanını əhatə etməklə bərabər digər əsas məsələləri də üzə çıxarır. Məsələn, bir möminin dini anlatma yolunda etdiyi cəhd 10 nəfərin cəhdinə bərabər ola bilər, bir möminin savadı 10 nəfərin savadına bərabər ola bilər, bir möminin Allah yolunda etdiyi hər hansı yaxşılıq, 10 nəfər inkarçının birlikdə etdiyi işdən daha xeyirli ola bilər, bir mömin 10 nəfər kafirin Allah yolundan çıxardığı şəxsi haqqa qaytara bilər, bir mömin 10 nəfər inkarçının yalanını üzə çıxarıb haqqı bərpa edə bilər və.s. Ali İmran 139. Qorxmayın və qəmgin olmayın. Əgər möminsinizsə, üstün olan da sizsiniz.
Göründüyü kimi, ayələrdə nə riyazi səhv var, nə də nəsx edilmə məsələsi var. Allah Ənfal 65 ayəsində lağ-lağa edib, öz aləmlərində Quranda çelişki tapanlara belə bir mesaj göndərmişdir: “Çünki onlar anlamayan bir tayfadır”
dahası var?
YanıtlaSilAteist iddiası: Guya peyğəmbər bilməyib bir ayədə 1-10 nisbəti olarkən, digər ayədə 1-2 nisbəti verib və buna görə də Quranda çelişki var. Ateistlərin belə iddia etməsinin bir səbəbi də hədisçilərin bu ayələrə aid elədiyi nəsx, mənsuxdur. Hədisçilərə görə Ənfal 66 ayəsi 65-ci ayəni nəsx edib.
YanıtlaSil1. Əgər Hz Məhəmməd kitabı özü yazsaydı heç olmasa bu ayələr ardıcıl yox müxtəlif yerlərdə olmalı idi ki, sonradan kimsə fərq etməsin. Həm də ayələr ardıcıl olduğu üçün adi vurma cədvəlini bilən insan belə bu formada səhvə yol verməzdi. Yəni ayədə riyazi səhvdən söhbət gedə bilməz.
2. Azacıq düşüncəsi olan adam ayələri oxuyanda fərqlərini görəcək. Ənfal 65 ayəsində bir möminin tam güclü olduğu halda kafirə olan nisbəti bildirilmişdir. Yəni normal halda bir mömin 10 kafirə bərabərdir. Allah burada möminlərin hər formada üstünlüyünü nəzərə çatdırır.
3. Ənfal 66 ayəsində isə artıq istisna var. Əgər mömin zəif düşsə, onda bir mömin 2 kafirə bərabər olacaq. Allah bunu əzəldən bildiyi üçün belə müəyyənləşdirmişdir. Hətta möminin ən zəif anında belə kafirdən üstün olduğunu çatdırmışdır. Bununla da Allah qatında möminin də, kafirin də mövqeyi qəti şəkildə bilinmiş olur.
4. Bu ayələrdə bizə daha önəmli bir mesaj da verilir. Demək az sayda mömin çox sayda kafirə qalib gələ bilər. Talut və Calut qissəsində bunu açıq-aydın görürük. Bəqərə 249. Neçə dəfə olub ki, az bir dəstə Allahın izni ilə çox bir dəstəyə qalib gəlib. Allah səbr edənlərlədir.
5. Buradakı nisbət savaş zamanını əhatə etməklə bərabər digər əsas məsələləri də üzə çıxarır. Məsələn, bir möminin dini anlatma yolunda etdiyi cəhd 10 nəfərin cəhdinə bərabər ola bilər, bir möminin savadı 10 nəfərin savadına bərabər ola bilər, bir möminin Allah yolunda etdiyi hər hansı yaxşılıq, 10 nəfər inkarçının birlikdə etdiyi işdən daha xeyirli ola bilər, bir mömin 10 nəfər kafirin Allah yolundan çıxardığı şəxsi haqqa qaytara bilər, bir mömin 10 nəfər inkarçının yalanını üzə çıxarıb haqqı bərpa edə bilər və.s. Ali İmran 139. Qorxmayın və qəmgin olmayın. Əgər möminsinizsə, üstün olan da sizsiniz.
Göründüyü kimi, ayələrdə nə riyazi səhv var, nə də nəsx edilmə məsələsi var. Allah Ənfal 65 ayəsində lağ-lağa edib, öz aləmlərində Quranda çelişki tapanlara belə bir mesaj göndərmişdir: “Çünki onlar anlamayan bir tayfadır”.