“Azərbaycan Ateistlər Birliyi”nin bu barədə apardığı araşdırmanı sizə
təqdim edirəm. Oxuyun və nəticəni özünüz çıxarın.
Əhzab surəsinin 50-51 ci ayələrinin Məhəmməd tərəfindən deyilməsinin əsas
səbəbi nə idi;
Əhzab 50-ci ayə :
Ey Peyğəmbər! Mehrlərini verdiyin zövcələrini, Allahın sənə bəxş
etdiklərindən sahib olduğun cariyələri, səninlə birlikdə hicrət etmiş əmin
qızlarını, bibilərinin qızlarını, dayın qızlarını, xalalarının qızlarını,
habelə Peyğəmbər onunla evlənmək istədiyi təqdirdə özünü Peyğəmbərə bağışlayan
hər hansı bir mömin qadını sənə halal etdik. (Sonuncu ) digər möminlərə deyil,
yalnız sənə məxsusdur. Onlara zövcələri və sahib olduqları cariyələr barəsində
nəyi vacib buyurduğumuzu bilirik. (Belə etdik) ki, sənə bir çətinlik olmasın.
Allah Bağışlayandır, Rəhmlidir.
يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ إِنَّا
أَحْلَلْنَا لَكَ أَزْوَاجَكَ اللَّاتِي آتَيْتَ أُجُورَهُنَّ وَمَا مَلَكَتْ
يَمِينُكَ مِمَّا أَفَاءَ اللَّهُ عَلَيْكَ وَبَنَاتِ عَمِّكَ وَبَنَاتِ
عَمَّاتِكَ وَبَنَاتِ خَالِكَ وَبَنَاتِ خَالَاتِكَ اللَّاتِي هَاجَرْنَ مَعَكَ
وَامْرَأَةً مُؤْمِنَةً إِنْ وَهَبَتْ نَفْسَهَا لِلنَّبِيِّ إِنْ أَرَادَ
النَّبِيُّ أَنْ يَسْتَنْكِحَهَا خَالِصَةً لَكَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِينَ ۗ قَدْ
عَلِمْنَا مَا فَرَضْنَا عَلَيْهِمْ فِي أَزْوَاجِهِمْ وَمَا مَلَكَتْ
أَيْمَانُهُمْ لِكَيْلَا يَكُونَ عَلَيْكَ حَرَجٌ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا
رَحِيمًا
Əhzab 51-ci ayə :
Onlardan istədiyinin (səninlə gecələmək)
növbəsini təxirə sala bilərsən, istədiyini də öz yanına ala bilərsən. Özündən
ayırdıqlarından hansı birini (yenidən öz yanına almaq) istəsən sənə heç bir
günah olmaz. Bu, onların sevinmələri, kədərlənməmələri və sənin onlara
verdiklərindən razı qalmaları üçün daha münasibdir. Allah qəlbinizdə olanları
bilir. Allah Biləndir, Həlimdir.
تُرْجِي مَنْ تَشَاءُ مِنْهُنَّ
وَتُؤْوِي إِلَيْكَ مَنْ تَشَاءُ ۖ وَمَنِ ابْتَغَيْتَ مِمَّنْ عَزَلْتَ فَلَا
جُنَاحَ عَلَيْكَ ۚ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَنْ تَقَرَّ أَعْيُنُهُنَّ وَلَا يَحْزَنَّ
وَيَرْضَيْنَ بِمَا آتَيْتَهُنَّ كُلُّهُنَّ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ مَا فِي
قُلُوبِكُمْ ۚ وَكَانَ اللَّهُ عَلِيمًا حَلِيمًا
Əhzab 50-dəki :
''(Belə etdik) ki, sənə bir çətinlik olmasın'' ''لِكَيْلَا يَكُونَ عَلَيْكَ حَرَجٌ'' ifadəsinin üzərində durub açılış verən Fəxruddin Razi'nin (فخر الدين رازي) şərhinə görə, ayədəki bu ifadə bunu nəzərdə tutur:
''(Belə etdik) ki, sənə bir çətinlik olmasın'' ''لِكَيْلَا يَكُونَ عَلَيْكَ حَرَجٌ'' ifadəsinin üzərində durub açılış verən Fəxruddin Razi'nin (فخر الدين رازي) şərhinə görə, ayədəki bu ifadə bunu nəzərdə tutur:
- "Qadınlar mövzusunda sənə xüsusi
mövqe verdik ki, daha geniş, daha asan bir rahatlığın olsun ki, könlünü məşğul
edəcək bir şey qalmasın artıq. Qadın mövzusunda bir əngəlli şey qalmasın və
Cəbrail, bu barədə olan fikirdən azad olmuş könlünə ayələri endirsin."
(F.Razi, 25/220.)
F.Razinin şərhinə görə Məhəmmədə elə
xüsusi bir fərqlilik edilmişdi ki, qadın mövzusunda; o bir qadını görəndə o
qadına könlü düşdüyündə, o qadının ərinin qadını boşaması şərt idi. Səbəb
bu idi ki, ilk vaxtlar vəhy almaq cəhətdən peyğəmbərlərin işi asan deyildi.
Vahy almağa tam alışanacan bu belə davam edərdi. Bir rahatlıq lazım idi ki,
peygəmbərə qadın mövzusunda fərqliliyin səbəbi budur. Peyğəmbər vəhyə alışınca
, artıq gözünün ilişib könlünün düşdüyü hər qadını, ərinin boşaması
və peyğəmbərə verməsi daha lazım olmamışdı." (F.Razi, 25/222.)
Yəni açıqlasaq :
Məhəmmədə vəhy göndərən Allahı Məhəmmədin "şəhvət"ini doyurmasını, qadınlardan tam doyub vəhy işlərinə özünü yetərincə məşğul etməsini istəmişdir ki, Peyğəmbərin vəhylə məşğul olduğu halda bir də qadın problemi olmasın. Qadın mövzusunda göstərdiyi və verdiyi asanlıqlar, məhz bu məqsədə yönəlib. F.Razinin şərhi bu şəkildə başa düşülür.
Bundan da məlum olur ki, Məhəmmədin "şəhvət"i, başqa cür desək "şeyinin keyfi" son dərəcə önəmliydi. Çünki, xoşuna gələn qadınla yatmasa rahat vəhy ala bilmirdi. Vəhy ağır bir prosesdi axı ))
Məhəmmədə vəhy göndərən Allahı Məhəmmədin "şəhvət"ini doyurmasını, qadınlardan tam doyub vəhy işlərinə özünü yetərincə məşğul etməsini istəmişdir ki, Peyğəmbərin vəhylə məşğul olduğu halda bir də qadın problemi olmasın. Qadın mövzusunda göstərdiyi və verdiyi asanlıqlar, məhz bu məqsədə yönəlib. F.Razinin şərhi bu şəkildə başa düşülür.
Bundan da məlum olur ki, Məhəmmədin "şəhvət"i, başqa cür desək "şeyinin keyfi" son dərəcə önəmliydi. Çünki, xoşuna gələn qadınla yatmasa rahat vəhy ala bilmirdi. Vəhy ağır bir prosesdi axı ))
Məhəmmədin Əhzab surəsi 51-ci ayə ilə etdiklərinə qarşılıq Aişədən belə bir
cavab ona deyilməsi də hədislərə keçib :
كحديث عائشة : ما أرى ربك إلا يسارع في هوا
-(Mə əra rabbəkə illə yüsariu fi həvakə) - yəni : - ''Baxıram da, sənin rəbbin , ancaq sənin həvayu-həvəsinin (mənası yəni şeyinin keyfinin , cinsi istəyinin) təmin olunması üçün çalışır."
Yəni ancaq sənin rəbbin sənə sərf eliyən ayələri göndərir..
-(Mə əra rabbəkə illə yüsariu fi həvakə) - yəni : - ''Baxıram da, sənin rəbbin , ancaq sənin həvayu-həvəsinin (mənası yəni şeyinin keyfinin , cinsi istəyinin) təmin olunması üçün çalışır."
Yəni ancaq sənin rəbbin sənə sərf eliyən ayələri göndərir..
(Buxari, ə's-Sahih, Kitabu't-Təfsir/33/7,Kitabu'n-Nigah/29;Diyanət
yayınlarından Təcrid, hədis nö:1721;Müslim, ə's-Sahih, Kitabu'r-Rıda/49,hədis
nö:1464;İbn Macə Sünən, Kitabu'No:-Nigah/57, hədis No: 200; Əhməd bin
Hənbəl,6/134,158)
Yalandır iftiradır deyən olsa adları
tək-tək araşdırsın!
Məhəmmədin evləndiyi qadınlar:
1. Xədicə binti Xuveylid
2. Sevda binti Zəm'an
3. Əbu Bəkir qızı Ayişə
4. Ömər qızı Həfsə
5. Huzeymə qızı Zeynəb
6. Ummu Sələmə (Hinə)
7. Haris qızı Cuveyriyyə
8. Zeyd qızı Reyhanə
9. Zeynəb binti Cahş
10. Əbu Sufyan qızı "Ummu Habibə"(Rəmlə)
11. Huvey qızı Safiyə
12. Haris qızı Meymunə
13. Səmun qızı Mariya Kibri
2. Sevda binti Zəm'an
3. Əbu Bəkir qızı Ayişə
4. Ömər qızı Həfsə
5. Huzeymə qızı Zeynəb
6. Ummu Sələmə (Hinə)
7. Haris qızı Cuveyriyyə
8. Zeyd qızı Reyhanə
9. Zeynəb binti Cahş
10. Əbu Sufyan qızı "Ummu Habibə"(Rəmlə)
11. Huvey qızı Safiyə
12. Haris qızı Meymunə
13. Səmun qızı Mariya Kibri
Məhəmmədin boşadığı
qadınlar:
1. Dahhak qızı Fadimə
2. Zabyan qızı Aliyə
3. Kəb qızı Mileykə
2. Zabyan qızı Aliyə
3. Kəb qızı Mileykə
Məhəmmmədin nigahlayıb
sonradan ayrıldığı qadınlar:
1. Numan qızı Əsma
2. Qeys qızı Kuiteylə
3. Əsma və ya Səba (Səna) binti Salt
4. Nəcdət qızı Səlma
5. Huzeyl qızı Havlə
6. Səraf binti Xəlifə
7. Yezid qızı Amrə Əl-Qifariyyə
8. Yezif qızı Hind Əl-Kitabiyyə
9. Davud qızı Mileykə
10. Rufaa qızı Nəsatlsat
11. Kəb qızı Əsma
12. Haris qızı (Sairə) Kuteylə
13. Amr qızı Sənba/Seyba/ Sabiyə
14. Cundub bin Dimrə Cindi'nin qızı
15. Sərahil qızı İmeymə (binti Cəvn)
16. Muaviyə qızı Amrə
17. Sufyan qızı Səba (Səna)
18. Ummul Haram
19. Hakim qızı Leyla
2. Qeys qızı Kuiteylə
3. Əsma və ya Səba (Səna) binti Salt
4. Nəcdət qızı Səlma
5. Huzeyl qızı Havlə
6. Səraf binti Xəlifə
7. Yezid qızı Amrə Əl-Qifariyyə
8. Yezif qızı Hind Əl-Kitabiyyə
9. Davud qızı Mileykə
10. Rufaa qızı Nəsatlsat
11. Kəb qızı Əsma
12. Haris qızı (Sairə) Kuteylə
13. Amr qızı Sənba/Seyba/ Sabiyə
14. Cundub bin Dimrə Cindi'nin qızı
15. Sərahil qızı İmeymə (binti Cəvn)
16. Muaviyə qızı Amrə
17. Sufyan qızı Səba (Səna)
18. Ummul Haram
19. Hakim qızı Leyla
Məhəmmədin Əhzab 50-ci ayədən yararlanıb mehir pulunu ödəmədən aldığı
qadınlar:
1. Haris qızı Meymunə
2. Huzeymə qızı Zeyneb
3. Ummu Sərik
4. Hakim qızı Havlə
2. Huzeymə qızı Zeyneb
3. Ummu Sərik
4. Hakim qızı Havlə
Məhəmmədinn cariyələri (zövcə-cariyə):
1. Nəfisə
2. Cəmilə
2. Cəmilə
Məhəmmədin sözləndiyi qadınlar:
1. Amir qızı Dubaa
2. Nuamə Bəlanbəri
3. Səhl qızı Habibə Ənsariyyə
4. Cəmrə binti Haris Bin Avf Bin Kəb bin Zəbyan
5. Sevda Kirəsiyyə
6. Bəsamə qızı Safiyə
7. Ebu Talibin qızı Ummu Hani (Faqitə)
8. Adı bilinməyən bir 8-ci qadın
2. Nuamə Bəlanbəri
3. Səhl qızı Habibə Ənsariyyə
4. Cəmrə binti Haris Bin Avf Bin Kəb bin Zəbyan
5. Sevda Kirəsiyyə
6. Bəsamə qızı Safiyə
7. Ebu Talibin qızı Ummu Hani (Faqitə)
8. Adı bilinməyən bir 8-ci qadın
Məhəmmədin bəzi səbəblərə görə evlənə bilmədiyi qadınlar (qaynaq heysəmi,
ix/222 , heysəmi ix/220, ibn sa’d i/131.):
1. Abbas qızı Ummu Habibə
2. Həmzə qızı Əmamə (Ammarə)
3. Məhəmmədə deyilən baldızı
2. Həmzə qızı Əmamə (Ammarə)
3. Məhəmmədə deyilən baldızı
Məhəmmədin cariyələri:
1. Bərəkə (Ummu Eymən)
2. Əmətullah binti Ruzeymə
3. Hudrə
4. Redva
5. Sad qızı Meymunə
6. Ruzeynə
7. Səlma (Ummu Rafi)
8. Mariya (Ummu Rəbab)
9. Mariya (Cəddətu'l Musənna)
10. Ummu İyas
11. Havlə (Cəddətu Hafs)
12. Meymunə binti Əbi Abis
13. Ummu Dumeyrə
14. Ummu Ayas
15. Rəbiha
16. Saibə
2. Əmətullah binti Ruzeymə
3. Hudrə
4. Redva
5. Sad qızı Meymunə
6. Ruzeynə
7. Səlma (Ummu Rafi)
8. Mariya (Ummu Rəbab)
9. Mariya (Cəddətu'l Musənna)
10. Ummu İyas
11. Havlə (Cəddətu Hafs)
12. Meymunə binti Əbi Abis
13. Ummu Dumeyrə
14. Ummu Ayas
15. Rəbiha
16. Saibə
Qeyd: Məhəmmədin cariyələri də ayələrə əsasən cinsi əlaqə məqsədilə ona halal qılınmışdı.
Yorumlar
Yorum Gönder